7.5.10

CONVERSAS CO VENTO

Grazas Mar por facerme un agasallo tan fermoso. Desque nos liches na aula o conto da máquina, penso que todos nós estamos máis animados co tema da interpretación de textos literarios. Aínda que a que fixen eu non é todo o brillante que merece o conto, escollín Corazón de Pedra para ler porque se algo está claro é que non temos o corazón tan forte, para a nosa desgraza!!! Digo desgraza, porque parece que a sociedade na que vivimos tivese por febles a aqueles que amosan a miúdo os sus sentimentos. Mais, eu prefiro ser feble e demostrar o meu cariño cara as persoas que me rodean que un ser acoirazado, que non fondo non deixa de sentir tamén e sen ter oportunidade de que ninguén saiba como é realmente.
Espero que che guste.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

6 comentarios:

  1. Para ti que sabes compartir. Obrigada!!!

    ResponderEliminar
  2. A min tamén me emociona a xente que se emociona!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. A min emocionasme ti boboreta fermosa!!

    ResponderEliminar
  4. Grazas polo cariño, de verdade, que moitas veces contar co apoio dos amig@s é fundamental por iso a min non me custa nada amosar tamén o meu cariño á persoas que o merecen. Bicos.

    ResponderEliminar
  5. Eres un crack. Gracias por todo este trabajo. Me alegra saber que todo continúa; me ayuda a continuar a mi.

    ResponderEliminar
  6. Grazas a ti Vicente por descubrirme tantas cousas e por seguir aí para ocnsultar eses pequenos flocos que non acaban de resoverse nalgunhas ocasións.
    Como ben sabes esta liña de traballo supón deixar de vivir un chisquiño, pero dispoño de bastante tempo, e fágoo con gusto. Aos nenos tamén lles gusta!!! E daquela só queda seguir traballando!!!

    ResponderEliminar